LIBURUTEGIKO KATALOGOA

Liburutegian daukazun materiala ezagutu nahi baduzu, klikatu hemen goian.

Hizkuntza-ikastaroak atzerrian - 2020ko Uda

Irlandan, Erresuma Batuan, Frantzian eta Alemanian, egonaldi eta ikastaroak egiteko eskaintza, udan. Plaza horiek deitzen dira, EAEko funts publikoz sostengatzen diren ikastetxetan, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako 3. eta 4. maila eta Batxilergoko 1. eta 2. maila ikasten duten ikasleentzat

INSTITUTUKO FILM LABURREN LEHIAKETA

IV. FILM LABURREN LEHIAKETA.

HELBURUAK:

·        Euskararen inguruko gazteen  sorkuntza bultzatzea.

·        Teknologia berrien erabilpen egokiak bultzatzea.

·        Jarrera kritikoa bultzatzea.

·        Lan kooperatiboak sustatzea.

OINARRIAK ETA INFORMAZIO GEHIAGO

YOUTUBE ESKOLETAN PARTE HARTZEKO AUKERA.

YOUTUBESKOLAK egun bateko lantegiak dira. Zortzi orduko jardunaldi batean burutuko dira, eta behin lantegia amaituta, bideo bat diseinatzeko, garatzeko eta argitaratzeko gai izango zara. Jardunaldi berean prozesu tekniko osoa barneratuko duzu. Gai interesgarriak landuko dituzu: Youtuben kontu bat sortzeko urratsak; izena ematea youtubeko kanaletan, profila pertsonalizatzea, grabaketak eta muntaiak egitea, musika jaistea eta post-produkziorako beste pertsona batzuen irudiak erabiltzea, bisualizazio gehiago izateko estrategiak…

Maddi Loizate eta Nerea Irasuegi Institutuko ikasleak saridunak JULENE AZPEITIA lehiaketan.

Nerea Irasuegik 1.saria lortu du Poesian 2019ko Julene Azpeitia Literatura lehiaketan.

Zorionak Nerea!!!

Maddi Loizateren ipuinarentzat 1.saria izan da Julene Azpeitia lehiaketan.

Aupa Maddi eta segi idazten!!!

LEIRE VARGAS SARIDUNA R.M. AZKUE LITERATURA SARIETAN

Euskaltzaindiak eta BBK fundazioak R. M. Azkue literatur sariak banatu zituzten atzo. Saridunetako bat gure Institutuko ikaslea den LEIRE VARGAS izan da. ZORIONAK LEIRE DENON PARTETIK!!!!!

BOOK TRAILER LEHIAKETAN INSTITUTUKO IKASLEEK OSO LAN ONA EGIN DUTE.

Irabazleak A kategorian: Gidoiaren saria: Durangoko Institutuaren "Urtebete itsasargian" Izaro Monje, Maier Moisel eta Nora Arana Lan irabazlea: Durangoko Institutuaren "Urtebete itsasargian" Naia Egiraun, Irati Pagonabarraga eta Uxue Azpitarte. Irabazleak B kategorian: Ikastetxe parte-hartzaileenari saria: Durangoko Institutua – Aipamen berezia Jabi Iraeta Institutoko liburuzainari ekimen honen alde egindako lan guztiagatik. Publikoaren saria: "Udaberririk ankerrena" Eider Kortabarria eta Esti Unzueta. Gidoi onenaren saria: "Udaberririk ankerrena" Saioa Graña eta Sandra Palacios.

Friday

2019/10/18
Al As Az Og Or Lr Ig
Denbora Titulua Mota
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea

HEU BE ZANTZOKA 43

Lehiaketan parte hartzeko bi aukera ditugu: Ilustrazioa ipuin bilakatu eta Komikia edo bineta sortu

DBH1 eta DBH2ko ikasleek Alex Machok egindako ilustrazioarekin ipuin original bat osatu beharko dute. Ilustrazioa Web orrian eskura daiteke. eta DBH3 eta DBH4koek emakumeek historian zehar kulturan izan duten garrantzian oinarritutako komiki ala bineta osatu beharko dute.

BizkaIdatz Txikia V. Haur eta Gazteen Literatura Saria

BizkaIdatz Txikia V. Haur eta Gazteen Literatura Sariak gure lurraldeko eskola-umeen artean literatur sorkuntza bultzatu eta sustatu nahi du. Bertan Bizkaiko ikastetxe batetan ikasten ari diren Lehen Hezkuntza (3. mailatik 6.era) zein Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako haurrek parte har dezakete.