LIBURUTEGIKO KATALOGOA

Liburutegian daukazun materiala ezagutu nahi baduzu, klikatu hemen goian.

LEIRE VARGAS SARIDUNA R.M. AZKUE LITERATURA SARIETAN

Euskaltzaindiak eta BBK fundazioak R. M. Azkue literatur sariak banatu zituzten atzo. Saridunetako bat gure Institutuko ikaslea den LEIRE VARGAS izan da. ZORIONAK LEIRE DENON PARTETIK!!!!!

BOOK TRAILER LEHIAKETAN INSTITUTUKO IKASLEEK OSO LAN ONA EGIN DUTE.

Irabazleak A kategorian: Gidoiaren saria: Durangoko Institutuaren "Urtebete itsasargian" Izaro Monje, Maier Moisel eta Nora Arana Lan irabazlea: Durangoko Institutuaren "Urtebete itsasargian" Naia Egiraun, Irati Pagonabarraga eta Uxue Azpitarte. Irabazleak B kategorian: Ikastetxe parte-hartzaileenari saria: Durangoko Institutua – Aipamen berezia Jabi Iraeta Institutoko liburuzainari ekimen honen alde egindako lan guztiagatik. Publikoaren saria: "Udaberririk ankerrena" Eider Kortabarria eta Esti Unzueta. Gidoi onenaren saria: "Udaberririk ankerrena" Saioa Graña eta Sandra Palacios.

HEZIKETA ZIKLOEN ATE IREKIAK

Institutuan eskaintzen ditugun zikloak:

GIZARTE- ETA KIROL-IRAKASKUNTZAKO ETA -ANIMAZIOKO GOI-MAILAKO TEKNIKARIA

NATUR INGURUNEAN GORPUTZ ETA KIROL-EKINTZAK GIDATZEKO TEKNIKARIA (LOGSE)

Ezagutu nahi badituzu, etorri maiatzaren 21ean, 10:00-12:00 bitartean Institutuko Areto Nagusian izango den  informazio-saiora.

(Saioa antolatzeko, zikloak@durangobhi.net  helbidera  bidali izen-abizena, telefono bat eta nondik zatozen.)

XXVII. BBK Sariketa Durangaldea taldea irabazle

Joan den astean Bilbon jokatu zen Bertsolari Gazteen XXVII. BBK sariketaren finala, Hego Uribe eta Durangaldea taldeen artean. Durangaldea taldeak irabazi zuen. Durangaldean 24 urtera artekoak gure ikasle eta ikasle ohiak diren Iruri Altzerreka Martinez, Gorka Pagonabarraga Agorria eta Bittor Altube Sarrionandia izan ziren. Gainera Bittor Altubek Bizkaiera onenaren saria jaso zuen. ZORIONAK DENORI ETA AURRERA BERTSOLARITZA ETA EUSKAL KULTURAREKIN!!!!

LANDER GALLASTEGI BIGARREN GIGANTE ETA SLALOM FROGETAN.

Asteburu honetan, Baqueiran ospatu den Espaniako Itsuen eski alpino txapelketan, jubenil kategorian, Gigante eta Slalom frogetan gure ikaslea den Lander Galllastegi Muñoa 2. postuan gelditu da. ZORIONAK LANDER!!!!

INSTITUTUKO IKASLEAK HOLANDAN

Institutuko ikasleek egindako ekintzak eta ezagututako lekuak, blog honetan joango dira agertzen.

LEIRE BILBAO IDAZLEA INSTITUTUAN EGONGO DA APIRILAREN 30EAN.

LEIRE BILBAO IDAZLEA INSTITUTUAN Apirilaren 30ean

EGITARAUA

Kartelaren egilea GARAZI OTADUY

EUSKADIKO I. FILOSOFIA OLINPIADA

Joan den ostiralean Euskadiko I. Filosofia Olinpiadetako Sari banaketa ospatu zen Bilbon. Gure Institutuko 9 ikaslek hartu zuten parte eta honako hauek izan dira saridunak: Dilema moralaren modalitatean June Salas Txapeldun geratu da eta Amaya Intxausti finalista Gogoetaren modalitatean Sara Zabalegi bigarren geratu da. Beraz, June Salas Malagara joango da apirilaren 26 eta 27an estatu mailako finalean parte hartzera. Zorionak parte hartu duten guztioi!!

Thursday

2019/04/25
Al As Az Og Or Lr Ig
Denbora Titulua Mota
Egun osoa OPORRAK Jaia Esportatu Esportatu
1 emaitza erakustea

INSTITUTUA KORRIKAREKIN. ETORRI GURE KILOMETRORA!!!!!

DATORREN LARUNBATEAN, APIRLAK 13, KORRIKA DURANGORA HELDUKO DA. ARRATSALDEKO 7ETAN MADALENAN DAGOEN "TIENDA VAQUERA" HASIKO DA INSTITUTUKO ZATIA. ETORRI LAGUNEKIN, FAMILIAREKIN, BAKARRIK ...ETA PARTE HARTU MUNDUAN HIZKUNTZA BATEN ALDE, EUSKARAREN ALDE, EGITEN DEN EKIMENIK HANDIENEAN.

Lehiaketan parte hartzeko bi aukera ditugu: Ilustrazioa ipuin bilakatu eta Komikia edo bineta sortu

DBH1 eta DBH2ko ikasleek Alex Machok egindako ilustrazioarekin ipuin original bat osatu beharko dute. Ilustrazioa Web orrian eskura daiteke. eta DBH3 eta DBH4koek emakumeek historian zehar kulturan izan duten garrantzian oinarritutako komiki ala bineta osatu beharko dute.

LEHIAKETAREN OINARRIAK

BI KATEGORIA A kategoria (Batxilergoko 1. eta 2. mailak edo Erdi Mailako Heziketa Zikloak). B kategoria (DBHko 3. eta 4. mailak). BI ARLO izango dira: prosa eta poesia.

BizkaIdatz Txikia V. Haur eta Gazteen Literatura Saria

BizkaIdatz Txikia V. Haur eta Gazteen Literatura Sariak gure lurraldeko eskola-umeen artean literatur sorkuntza bultzatu eta sustatu nahi du. Bertan Bizkaiko ikastetxe batetan ikasten ari diren Lehen Hezkuntza (3. mailatik 6.era) zein Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako haurrek parte har dezakete.