LIBURUTEGIKO KATALOGOA

Liburutegian daukazun materiala ezagutu nahi baduzu, klikatu hemen goian.

EGA TITULUA LORTZEKO IKASTAROAK

Durangoko Udal Euskaltegia hainbat urtetan dabil eskoletan gurasoei eskolak ematen; horrez gain batxilerreko  ikasleei zuzendutako ikastaroa eman izan dugu EGA eta C1 prestatzeko.

Helburua: C1 prestatzea

Norentzat:  Batxiler eta moduluetako ikasleentzat

Noiz: urritik ekainera astean ordu eta erdi edo bi orduko saio bi

Aurrematrikula: irailaren 2tik 20ra Udal Euskaltegian

Saibi Kalea 10, 3.a

Tel: 94  603 0040

euskaltegia@durangoeuskaltegia.eus

www.durangoeuskaltegia.net

INFORMAZIO GEHIAGO

Maddi Loizate eta Nerea Irasuegi Institutuko ikasleak saridunak JULENE AZPEITIA lehiaketan.

Nerea Irasuegik 1.saria lortu du Poesian 2019ko Julene Azpeitia Literatura lehiaketan.

Zorionak Nerea!!!

Maddi Loizateren ipuinarentzat 1.saria izan da Julene Azpeitia lehiaketan.

Aupa Maddi eta segi idazten!!!

KULTURALDIA

2019.ikasturteko Kulturaldian ikasleek antolatutako kontzertuaren irudi batzuk

LEIRE VARGAS SARIDUNA R.M. AZKUE LITERATURA SARIETAN

Euskaltzaindiak eta BBK fundazioak R. M. Azkue literatur sariak banatu zituzten atzo. Saridunetako bat gure Institutuko ikaslea den LEIRE VARGAS izan da. ZORIONAK LEIRE DENON PARTETIK!!!!!

BOOK TRAILER LEHIAKETAN INSTITUTUKO IKASLEEK OSO LAN ONA EGIN DUTE.

Irabazleak A kategorian: Gidoiaren saria: Durangoko Institutuaren "Urtebete itsasargian" Izaro Monje, Maier Moisel eta Nora Arana Lan irabazlea: Durangoko Institutuaren "Urtebete itsasargian" Naia Egiraun, Irati Pagonabarraga eta Uxue Azpitarte. Irabazleak B kategorian: Ikastetxe parte-hartzaileenari saria: Durangoko Institutua – Aipamen berezia Jabi Iraeta Institutoko liburuzainari ekimen honen alde egindako lan guztiagatik. Publikoaren saria: "Udaberririk ankerrena" Eider Kortabarria eta Esti Unzueta. Gidoi onenaren saria: "Udaberririk ankerrena" Saioa Graña eta Sandra Palacios.

XXVII. BBK Sariketa Durangaldea taldea irabazle

Joan den astean Bilbon jokatu zen Bertsolari Gazteen XXVII. BBK sariketaren finala, Hego Uribe eta Durangaldea taldeen artean. Durangaldea taldeak irabazi zuen. Durangaldean 24 urtera artekoak gure ikasle eta ikasle ohiak diren Iruri Altzerreka Martinez, Gorka Pagonabarraga Agorria eta Bittor Altube Sarrionandia izan ziren. Gainera Bittor Altubek Bizkaiera onenaren saria jaso zuen. ZORIONAK DENORI ETA AURRERA BERTSOLARITZA ETA EUSKAL KULTURAREKIN!!!!

LANDER GALLASTEGI BIGARREN GIGANTE ETA SLALOM FROGETAN.

Asteburu honetan, Baqueiran ospatu den Espaniako Itsuen eski alpino txapelketan, jubenil kategorian, Gigante eta Slalom frogetan gure ikaslea den Lander Galllastegi Muñoa 2. postuan gelditu da. ZORIONAK LANDER!!!!

Saturday

2019/09/21
Al As Az Og Or Lr Ig
Denbora Titulua Mota
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea

HEU BE ZANTZOKA 43

Lehiaketan parte hartzeko bi aukera ditugu: Ilustrazioa ipuin bilakatu eta Komikia edo bineta sortu

DBH1 eta DBH2ko ikasleek Alex Machok egindako ilustrazioarekin ipuin original bat osatu beharko dute. Ilustrazioa Web orrian eskura daiteke. eta DBH3 eta DBH4koek emakumeek historian zehar kulturan izan duten garrantzian oinarritutako komiki ala bineta osatu beharko dute.

BizkaIdatz Txikia V. Haur eta Gazteen Literatura Saria

BizkaIdatz Txikia V. Haur eta Gazteen Literatura Sariak gure lurraldeko eskola-umeen artean literatur sorkuntza bultzatu eta sustatu nahi du. Bertan Bizkaiko ikastetxe batetan ikasten ari diren Lehen Hezkuntza (3. mailatik 6.era) zein Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako haurrek parte har dezakete.