"EDUARDO CHILLIDA", EUSKADIko 16. OLINPIADA MATEMATIKOA

Ezti Unzueta, Asier Suárez eta Olaia Mondragón, DBH-ko 2. Mailako ikasleak, maiatzaren 12an aurkeztuko dira “Chillida olinpiada matematikoa”-ren 2. fasera.

Lehen fasean 2. DBH-ko ikasle guztiek parte hartu zuten eta hirukote hau izan zen aukeratua.

Olinpiada honen helburuetako bat sormena, erabakiak hartzeko gaitasuna, pentsaera dibergentea eta egoera berriei aurre egiteko trebezia eta ez-ohiko problemak ebazteko ahalmena sustatzea da.

ANIMO ETA ZORTE ON!!

Gorka Pagonabarraga Bizkaiko eskolarteko txapeldun

Bizkaiko eskolarteko idatzizko eta bat-bateko txapelketak jokatu ziren atzo Balmasedan; 220 gazte inguru elkartu ziren.

INFORMAZIO GEHIAGO

Deniba Konare, institutuko ikasleak, Euskadi ordezkatuko du Espainako judo txapelketan.

Deniba Konare institutuko ikasleak, Euskadi ordezkatuko du Espainako judo txapelketan. Animo Deniba!!

INFORMAZIO GEHIAGO

San Tomas feriako saria

Gaur batxilerreko 1Eko ikasleak San Tomas ferian irabazitako saria gozatzera joan dira. San Juan de Gaztelugatxen, izugarri polita den argazkia etara dute. Ondo pasa talde!!

EGUEN ZURI 2018

ERASMUS: HIRU IKASLE PORTUGALEN